tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

wtorek, 3 lutego 2015

Pokaz?

Udałam się pierwszego lutego do Galerii Krakowskiej w celu zobaczenia kociego pokazu związanego z dniem kota który jest nieco później, ale właśnie w lutym w wielu miastach w Polsce organizuje się takie imprezy. Mogłam się rzecz jasna tego spodziewać, bo ludzi było bardzo, bardzo dużo, nie miałam szans się przebić, a już tym bardziej porobić jakieś zdjęcia. Udało mi się spotkać paru znajomych, ale przede wszystkim pewną kocią pannę, którą liczyłam, że zobaczę. Generalnie nie polecam pokazów, jeżeli ktoś liczy obejrzeć jakiekolwiek koty to warto udać się na wystawę. Plusem całej tej imprezy była zbiórka pieniędzy dla potrzebujących kotów i przy okazji pokazanie paru które są do adopcji. Uboga ilość stoisk to też wróciłam z niczym... może w lutym uda mi się zaliczyć jakąś wystawę. 

Na zdjęciu Bussho 9 miesięcy, początkowo wydawał mi się bardzo podobny do Haru, ale teraz widzę, że coraz bardziej przypomina Yukiego, jest kudłaty, zbity, dość krótki i niski, rośnie na takiego typowego misia co z resztą widać na zdjęciu, jaki będzie wynik ostatecznie zobaczymy za jakiś czas. :)