tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

wtorek, 17 lutego 2015

Dzień kota!

Z okazji wyjątkowego dnia jakim jest dzień kota chciałabym życzyć wszystkim kociarzom zdrowych, pięknych, w miarę mądrych, nieniszczących, niewybrzydzających kotów, a kotom życzę świetnych domków, odpowiedzialnych i konsekwentnych właścicieli (służących) i przede wszystkim pełnych misek, najlepiej tym co najzdrowsze. ;) Co poza dniem kota hmmm, w niedzielę byłam na wystawie w Bielsku! Dzień rozpoczęłam od 5 rano, aby dostać się do Krakowa, a następnie znaleźć rozpadającego się busa, który po 2 godzinach dowlekł mnie do Bielska skąd zostałam odebrana przez Pitera (właściciel hodowli Sezerp*PL wraz z Eweliną) troszku przygód nas spotkało po drodze, ale na samej wystawie było świetnie, tak dawno nie byłam! Miło było spotkać starych znajomych, ale i nowe twarze! Wróciłam z szamponem truskawkowo-żurawinowym dla mojego rudzielca, moje zasoby już się kończą, a nawet bez wystaw czasami trzeba go wyprać. Nie udało mi się zaszaleć ze zdjęciami, niestety światło na wystawie mnie złamało podobnie jak i mój aparat...