tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

poniedziałek, 23 lutego 2015

Historia kotów

Wkrótce, a dokładnie w marcu na naszych półkach w księgarni będzie można znaleźć książkę "Historia kotów", każdy kto posiada mruczka w swoim domu niewątpliwie powinien sięgnąć po to arcydzieło. Zostałam poproszona, aby przeprowadzić konkurs, który wkrótce się odbędzie, do rozdania będzie kilka egzemplarzy właśnie tej książki. Jestem już po wstępnej lekturze i jestem zachwycona! Myślę, że autorka musiała poświęcić naprawdę dużo czasu na zebranie wszystkich tych materiałów, mogłam się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy na temat kotów i oczywiście jeszcze raz utwierdzić się w przekonaniu, że koty nigdy nie zapomniały o tym jak były czczone w Egipcie, a później i w wielu innych krajach, gdzie często gościły w pałacach, u boku tych najwyżej postawionych, powstała cała masa mitów i legend gdzie kot przybiera postać demona, a czasami boga, nigdy jednak nie przeszło się obok tego stworzenia obojętnie. Dzisiaj koty natomiast królują w internecie, jak do tego doszło, jak to się stało, że od czasu Egiptu aż po dzień dzisiejszy dalej królują? Co im pozwoliło sięgnąć niebios, a dlaczego nie robiąc nic można mieć wszystko? Książka napisana naprawdę lekko, momentami z nutką humoru, a nawet sarkazmu, pochłonęłam w mgnieniu oka. Więcej informacji na temat konkursu niebawem!