tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

poniedziałek, 9 lutego 2015

100 tysięcy!

Właśnie przed chwilą minęła magiczna liczba odwiedzin na tym blogu, a mianowicie 100 tys! Chyba nie nastawiałam się na taką ilość kiedy zakładałam tego bloga, miło mi, że każdego dnia sporo ludzi odwiedza ten mój mały wirtualny zakątek. Końcem 2011 roku pomyślałam sobie, że chciałabym mieć coś podobnego do strony internetowej, ale i żeby było to wygodne w odbiorze, łatwe w aktualizacji i bez ograniczeń. Niedługo później pojawiła się moja pierwsza lustrzanka i mogłam zacząć działać, następnie zaczęły pojawiać się i wpisy na temat rasy, hodowców, zdrowia i wiele innych tematów związanych z felinologią. Myślę o tym, żeby rozszerzyć to jeszcze bardziej i częściej odnosić się właśnie do tych tematów, może po sesji w końcu zabiorę się za drugiego bloga, którego planuję już od jakiegoś czasu. Na razie dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do takiej ilości, mam nadzieję, że zostaniecie tutaj! Jeżeli macie pomysły na tematy o których mogłabym pisać to śmiało piszcie meni95@interia.eu