tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

czwartek, 5 marca 2015

Szał zdjęć

Kolejny wpis w zasadzie powstał tylko dlatego, że wykorzystałam nieco dnia na zdjęcia, nie planowałam tak szybko, bo i w zasadzie nie mam póki co nic ciekawego do powiedzenia, ale pomyślałam, że mało mam zdjęć w zimowym plenerze to czemu by nie zrobić czegoś? Ostatnio na fb i kocich forach głośno się zrobiło na temat HCM z powodu jednego kocurka, zastanawiam się czy nie napisać czegoś tutaj, jednak temat jest dość ciężki i nie chciałabym być stronnicza. Po prostu jeżeli myślicie o MCO pamiętajcie, żeby zapytać hodowcę o badania na HCM i echo serca, potem niestety często są nieporozumienia, jeżeli Wam nie zależy, albo tego nie dopilnujecie to potem ciężko cokolwiek wyegzekwować, nigdzie nie ma nakazu który mówiłby o tym, że MCO mają mieć badania genetyczne w tym kierunku. Internet jest dzisiaj dla wszystkich, maine coony są popularną rasą, dlatego apeluję o rozwagę i ostrożność! Naprawdę jest w czym przebierać i każdy znajdzie coś dobrego dla siebie, warto przed zabraniem do domu swojego zwierzaka jeszcze nieco się dokształcić, bo ten temat nie jest jednoznaczny i o wiele bardziej rozbudowany niż mogłoby się wydawać.