tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

poniedziałek, 30 marca 2015

Piąte urodziny Haru!

Dnia 27 marca roku 2015 Haru skończył 5 lat! Czy to dużo? Raczej nie, ale mam wrażenie jakby był ze mną niemal od samego początku, był kiedy pisałam testy gimnazjalne, kiedy zdawałam maturę, kiedy pisałam pierwszą sesje na studiach i mam nadzieję, że będzie też wtedy kiedy będę bronić swojej pracy magisterskiej, a jeżeli tylko się da to i dłużej. Mimo iż to piąty roczek to jakoś nie zaobserwowałam większych zmian w zachowaniu mojego rudzielca, w wyglądzie też nie przypomina wcale starszego, chyba, że ja tego nie zauważam? W tym wieku powinien być już całkiem rozwinięty jako maine coon, skoro na takiego młodzieniaszka wciąż wygląda to może i jego organizm też się tak czuje, mam nadzieję ;). Na urodziny wyjątkowo się postarałam, a raczej skorzystałam z okazji, bo kupiłam drapak, a dokładnie tubę firmy Rufi! Marzyła mi się już dawno, ale trzeba przyznać, że ceny są dość zaporowe, znalazłam jednak ogłoszenie o niby używanej tubie, jest w doskonałym stanie, a Haru zdecydowanie bardzo ją polubił.