tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

czwartek, 24 kwietnia 2014

Problem transportu

Już od dawna szukałam jakiegoś transportera dla Haru, trudno kupić dobry jakościowo, duży i jeszcze nie za kosmiczną cenę. Od 4 lat używałam okropnego, plastikowego transportera, który owszem był bardzo duży, ale kompletnie nieporęczny, a do tego już rozwalony. Początkowo chciałam torbę, ale okazuje się iż materiał może nie wytrzymać, potem chciałam walizkę, ale jedyna, która mi się podobała kosztowała około +400zł. Nawet miałam zamiar ją nabyć, ale po co mi do pokonywania niewielkiej trasy aż tak kosztowny wynalazek? W końcu okazało się, że w zooplusie była promocja "majówka", weszłam z ciekawości i znalazłam tutaj taką oto budkę. Wymiary mnie dość zadowoliły - Dł. x szer. x wys. 56 x 38 x 47 cm. Oczywiście nie było możliwości, żeby kot mógł się tutaj wyprostować jak chce, ale Haru często śpi/leży zwinięty w kłębek, to uznałam, że zaryzykuję! Wczoraj do mnie przyszedł, nie był jeszcze testowany w terenie, ale zobaczymy jak się spisze.