tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

niedziela, 25 sierpnia 2013

Koniec wakacji!

Wakacje się kończą, czas wolny się kończy, a zacznie się więcej nauki, więcej stresu, więcej obowiązków. Maturalna klasa, chociaż wydawałoby się, że kojarzy się jak najlepiej, bo w końcu koniec szkoły! To dla mnie będzie prawdziwą męką, jak tylko zaczął się sierpień tak coraz bardziej intensywnie myślę o zbliżającej się maturze! Szkoda mi mojego rudzielca, bo będzie musiał znowu siedzieć cały dzień sam... chyba czuje, że nasze długie wspólne dni za chwile się kończą, bo w nocy śpi na mojej poduszce wtulony w moją rękę przy okazji obficie ją śliniąc. A może po prostu zrobił się wygodniejszy? :P 
Obiektyw dalej trudny do opanowania, zwłaszcza na podwórku! Chyba mój Haru jest za duży, bo zwyczajnie w kadrze się nie mieści, a kiedy odejdę to oczywiście traci to na swojej jakości... daleka droga przede mną za nim opanuję chociaż dobrze ten obiektyw.