tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

piątek, 18 stycznia 2013

Zmiany

Trochę zmieniłam wygląd bloga, napisy dodałam w formie htmlu, wydaje mi się być teraz bardziej przejrzysty i zdjęcia dzięki temu mogę powiększyć o wiele bardziej. Ale chyba za niedługo wypadałoby zmienić kolorystykę bloga, chociaż szary kolor mi pasuje, to dość ponuro prezentuje się cały blog.

Haru spędza zimę w domu oczywiście, wyjście na podwórko w ogóle nie wchodzi w grę, nudzi się chyba strasznie, wkrótce skończy 3 lata, a zabawa mu w głowie! Niestety nie ma się z kim pobawić, chociaż próbuję urozmaicić mu życie to nic nie zastąpi dobrej zabawy z kotem typu gryzienie i gonitwa po domu!

Ostatnio bardziej wgłębiłam się w tajniki rasy orientalnej, od kilku lat fascynuje mnie ta rasa, chociaż nigdy nie podjęłam próby dokocenia się takim stworzonkiem. Zastanawiam się czy nie pasowałby taki kociak Haru? W końcu OSH mają to do siebie, że są gadatliwe, mają ADHD i są bardzo inteligentne jednak gabarytowo może być im niezbyt wygodnie z moim rudzielcem ;).