tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

czwartek, 28 marca 2013

27 marca - 3 urodziny Haru!

3 lata!  Jestem z niego taka dumna! Pewnie z charakteru niewiele się zmienił, bo ciągle w głowie mu zabawa i wiele innych głupot. Ale na pewno z wyglądu spoważniał! Nabrał mięśni, naprawdę zauważyłam to dopiero na wystawie w Czechach jak bardzo różni się od młodszych MCO. Mają go codziennie trudno ciągle zastanawiać się nad jego zmianami związanymi z wiekiem.

Sama nie wiem co mogę napisać... w momencie kiedy skończył 2,5 roku wiele wydarzyło się w naszym życiu. Jego choroba to chyba był najgorszy moment, nie umiałam sobie poradzić, bałam się, że zmieni się to w PNN, a jeżeli by się zmieniło musiałabym zaakceptować fakt, że powoli odchodzi z tego świata. Nie chciałam się z tym pogodzić, walka o jego każde wejście do kuwety, lekarstwa, herbaty, zmiana diety wszystko to oboje przeszliśmy jakoś i dzisiaj mogę powiedzieć, że jest dobrze. Wróciliśmy na ring wystawowy, Haru dobrze sika, je BARFA już 8 miesięcy. Jestem bardzo dumna z Haru, brakuje mi często Borysa, ale cieszę się że w chwili kiedy odszedł miałam pod ręką Haru, był niezastąpionym lekarstwem na to niespodziewane odejście. 

Dostaliśmy wierszyk od moderatora mrumru użytkownik Syla

"Jaśnie Panie Huraganie :serce: :serce: :serce:
Niech zdróweczko CI się cały czas zostanie
Słodyczy i dużo pieszczot
Boś Ty dzisiaj urodzinowy kot "