tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

niedziela, 22 kwietnia 2012

Wystawa na Slowacji

Długo czekałam na pierwszą wystawę w tym sezonie, ale jak się okazało Żiline to był totalny niewypał! Po pierwsze wystawa była w centrum handlowym, gdzie ja byłam na samej górze,a sędziowie na samym dole! Zaraz na wstępie weterynarz wmawiał mi,że kota się szczepi co roku, a na pewno nie będę truła mojego kota tak często! Nie było krzeseł! Koty trzymane w klatkach, które lada moment mogły runąć! Ehh cóż to była moja ostatnia wystawa w tym miejscu, a dziwiłam się że tak mało kotów....

Haru otrzymał BOS  jestem zadowolona,ale byłabym o wiele bardziej, gdyby warunki na wystawie były sprzyjające, ale niestety nie :)

 Jedynym plusem były nagrody... puchar oraz 2kg karmy Royal.