tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

środa, 9 maja 2012

Z punktu widzenia rudego

Pogoda od wczorajszego południa znacznie się polepszyła. Yuki ma dzisiaj humor do przytulania, strasznie jest uparty, co mu się stało? Haru za to woli obserwować co się dzieje na podwórku. Z tego też powodu zabrałam go na spacer. Haru kocha spacery i zawsze pokazuje mi to jak cieszy się z tego powodu,że idziemy. Ogon ku górze i maszeruje! Ociera się o mnie, a nawet ma czas,żeby porozmawiać, na podwórku nie traktuje mnie jak powietrza jak robi to większość naszych kotów ;)

Przy okazji chciałam podziękować za to że mamy już 6 tys wejść! Dziękujemy i bardzo się cieszę,że ktoś nas śledzi i czyta nasze poczynania :)

Zdjęcia ze spaceru

Oraz trochę zdjęć mojego rudzielca na drapaku :) zdjęcia z dołu są często robione, bo zawsze na nich kufa wygląda bardzo dobrze, szkoda tylko,że mój obiektyw nie radzi sobie aż tak dobrze w domu, mimo wszystko myślę,że zdjęcia nie są najgorsze. Chociaż na pewno o wiele lepsze są te przy naturalnym świetle słonecznym.