tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

piątek, 19 grudnia 2014

Zakoratowanie

W niedziele ponownie byłam na sesji zdjęciowej w hodowli Sezerp*PL. Tym razem miałam okazję robić zdjęcia też i dorosłym czyli Glitne, Gjevjon oraz Tinie i dwóm panienkom Eithne (która wciąż jest wolna) oraz Elsie. Na powitaniu już miałam Tinę na plecach, potem rozłożenie tła i świateł też wymagało nie małej cierpliwości, pomagierów w końcu nie brakowało.Sama sesja to oczywiście współpraca aż 3 osób, miałam jedną z dziewczyn nawet na aparacie i na głowie, ciężko je zmusić do tego aby chociaż na chwilę usiedziały w jednym miejscu, sporo zdjęć niestety trzeba odrzucić, a nieliczne wyglądają przyzwoicie, Dzięki uprzejmości Eweliny i Piotra znowu miałam okazję spędzić cały dzień z tymi niesamowicie aktywnymi kotami szczęścia.

Poza tym chciałabym poprosić o wypełnienie krótkiej ankiety, jakiś czas temu pomyślałam, że może warto byłoby się zastanowić nad firmą, która mogłaby oferować gotowe mieszanki BARF, mam sporo czasu i chciałabym go jakoś sensownie zagospodarować, kto wie, może coś by z tego wyszło. W końcu wiele osób chciałoby karmić BARFem, ale z jakiegoś powodu tego nie robi, a niektórzy to robią, ale czasami nie mają czasu, a jeszcze inni nie mają zbyt dużego wyboru w swojej miejscowości, dlatego zachęcam do wypełnienia ankiety, która pomoże mi w podjęciu decyzji!