tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

poniedziałek, 3 listopada 2014

Odwiedziny w hodowli Sezerp*PL

Nowy aparat, dzieciaki tuż przed wylotem do nowego domu, więc warto było porobić co nieco zdjęć, a do tego studio domowe u Eweliny i tak oto są efekty mojej pracy. W niedziele miałam przyjemność gościć w hodowli Sezerp*PL, której właścicielem jest Ewelina Rybak. Miło było zobaczyć w jednym miejscu aż 8 koratów (w tym 5 maluchów). Każdy wyjątkowy o nietypowym charakterze. Nie umiem powiedzieć który podobał mi się najbardziej, Daenerys zdecydowanie wyróżnia się swoim wyglądem, Doreah kupiła mnie swoim szatańskim charakterem i niezwykle ciemnym kolorem oczu i futra, początkowo Eithne i Elsy nie mogłam za bardzo odróżnić, jednak pierwsza z sióstr ma nietypowe oczy, druga za to bez przerwy wygląda jakby rozmyślała nad swoim życiem. Na końcu Elmo! Ogromna kluska z niego, aż miałam problemy, żeby odróżnić go od dorosłego towarzystwa, ale jak podniosłam na ręce od razu wiedziałam, że to on! Grzecznie siedział i zagryzał moje włosy, a ja w tym czasie z wielką przyjemnością mogłam go przytulać. I pomyśleć, że Elsa i Eithne nie mają jeszcze swoich przyszłych właścicieli... Myślę, że robienie zdjęć tak ruchliwym kociętom jakimi są koraty to nie lada wyzwanie, przy robieniu jednego zdjęcia były aż 3 osoby, dwie do tego aby kociak się zainteresował i jedna która fotografowała. Jeszcze raz dziękuję za gościnność, która zawsze ma miejsce niezależnie od tego jak często bywam.