tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

piątek, 11 lipca 2014

Parapetówka?

Od dawna męczył mnie temat tzw parapetników, czyli legowisk, które można położyć na parapet. Mam niestety dość wąskie, ale i długie parapety. Udało mi się znaleźć osobę na fretkowym forum, która uszyła mi idealnie takie jakie chciałam, za co ślicznie dziękuję! Zostały od razu przez Haru zaakceptowane i korzysta z nich, zwłaszcza z jednego, który jest blisko przysmaków o które ciągle się dopomina. 

Aktualnie w moim pokoju ma budkę, tulipan legowisko, dwa posłania na parapecie, 6 miejsc do spania na drapaku, rozłożony fotel, a do tego moje łóżko i krzesło. Przy okazji drapak na balkonie gdzie ma jedno miejsce do spania i dwa do siedzenia, dwie półki do spania oraz chodnik, który również się do tego nadaje. Mimo to często mam wrażenie, że on się zachowuje jakby nie miał gdzie się położyć... dogodzić kotu to chyba rzecz niemożliwa!