tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

wtorek, 27 maja 2014

Królewskie naczynie

Tak z MCO problemów jest cała masa, trudno kupić transporter, dużo więcej trzeba kupić jedzenia, drapak musi być dużo większy, specjalne szelki, kuweta najlepiej 10 razy tyle co standardowa i wreszcie miski! Kupienie dużej i do tego nie psiej graniczy z cudem, nie przeszkadzałby mi fakt, że miska jest psia gdyby nie to że jest ona automatycznie wysoka. Do tej pory stosowałam talerzyk i było ok, ale mój rudzielec z tego talerzyka nie chciał nic zlizać, bo wszystko wylatywało poza. Dawno już myślałam, aby zamówić piękne miseczki firmy Salvi. Na początku myślałam o podwójnej, ale potem zdałam sobie sprawę, że on i tak korzysta tylko z jednej miseczki, potem problem nad kolorem, jaki znowu wybrać? Klasyczne drewno, a może zaszaleć? W moim pokoju są bardzo drobne "akcenty" zieleni, dlatego też połasiłam się o ten kolor. Zestaw jest bardzo estetyczny z kartą gwarancyjną i mam nadzieję, że będzie długo służyć bez odbarwiania się z powodu krwi.