tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

czwartek, 22 sierpnia 2013

Nowy obiektyw!

Tak nadeszła nowa era! Foty obiektywem Nikkor 35mm 1.8! Myślałam o tym obiektywie już od ponad roku, chciałam mieć taki, którym z powodzeniem da się zrobić zdjęcia i w domu. Wcześniej robiłam 55-200mm i niestety, ale zrobienie fot w domu to było dla niego straszne wyzwanie, szumów było co niemiara, starałam się niektóre lampą zrobić, ale wiadomo jak lampa niszczy efekt. Niestety, obiektyw dostałam, a pogoda się zepsuła. Ale jak na takie warunki to nieźle sobie radzi, rozmyślam teraz czy nie sprzedać swojego starego obiektywu i nie kupić mini studia fotograficznego. Teraz na pewno będę starała się częściej wstawiać zdjęcia na bloga, przyczyny chyba dość jasne. Muszę nauczyć się robić nim zdjęcia, jest stałoogniskowy i do tego 35mm czyli trzeba być bardzo blisko obiektu, który się fotografuje. Te wszystkie "niedogodność" to efekt przyzwyczajenia się, a obiektyw na pewno jest tego wart. Polecam wszystkim hodowcom kotów, którzy myślą nad obiektywem, a nie mają kotów, które wychodzą na podwórko!