tekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywnytekst alternatywny

sobota, 28 kwietnia 2012

Czy to juz lato?

Kwiecień to jednak prawda wciąż przeplata, trochę zimy trochę lata.. ale wyjątkowo w tym roku popada w skrajności! Najpierw był śnieg, a teraz taki upał, że nie da się wytrzymać. Dlatego krótko męczyłam dzisiaj rudzielca na podwórku, zabiorę go wieczorem, bo na razie słońce tak grzeje, że dyszy biedny jak pies :D.
Zdjęcia są różne, bo różne mają kolory, bawiłam się znowu opcjami, ale sama jeszcze nie wiem, który mi się najbardziej podoba. Z jednej strony podobają mi się takie ciemne z bardzo ciepłymi kolorami, ale mają swoje minusy, bo nie widać wszystkiego dokładnie, za to zbyt jasne powodują brak kontrastu.. Cóż następnym razem postaram się o jakieś zdjęcia Yukiego :).

Potem wyszliśmy na spacer jeszcze raz, o tej godzinie było o wiele chłodniej... Haru pozwiedzał ponownie, wytarzał się w trawie i był najszczęśliwszym kotem na świecie :)

moje ulubione zdjęcie <3